sobota, 28 marca 2009

60 EARTH HOUR.! + SEPHORA + Starbazar

Witam was. Jak zauważyliście, Stardoll reklamuje akcje Godzina dla Ziemi. Bardzo więc was prosze, zarejestrujcie się na tej stronie:
KLIK!


Dziś, o godzinie 20:30 na godzinę, wyłączcie światła.!
Stardoll też przygotował dla nas z okazji tej akcji darmowe ubrania :)


Kirea®

[kliknij aby powiekszyc]



------------------------


Sklep SEPHORA znika z naszej Starplazy :(


Kirea®

[kliknij aby powiekszyc]



------------------------


Poszukuję RARE inspired by See by Chloe!!!

Kirea®

Dam co najwyżej 35 SD!!

3 komentarze:

  1. Hej

    Ja mam tą sukienkę i mogę ci ją sprzedać za 25sd jeśli chcesz,mój nick na stardoll to Olkalola

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej chcecie coś ode mnie kupić ???? Miss-Lola1989



    Mam fajne ciuszki z DKNY tanio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukuje kolekcji edytowanej z LE , mam doladowne 3000 stardollarow , i chce kupic cos sobie z LE , ale naj wiecej za 110 ! :D
    kto chce mi cos zaoferowac , niech mi napisze na Stardoll ! w zaproszeniu ze ma cos z LE w swojim starbazzarze , okey ?!
    Moj nick na strdoll to : Maybeelinee

    OdpowiedzUsuń